Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 18 Jul 2022 04:18:59 +0200 (GMT+02:00)
"Eneuel Leszek Ciszewski"

: gdy podszedłem z należytym szacunkiem ;)
: wszystko poszło tak, jak chciałem...

Niezupełnie... Wystarczy odłączyć SATAnistyczny dysk -- choćby w
 BIOSie, by klon zgłosił problemy... Sklonowany system uruchamia
 się bez oryginału, ale zachowuje się tak, jakby mu brakowało do
 szczęścia różnych plików... Choćby NetFramework nie pracuje
 poprawnie... Rzecz jasna komunikaty o błędach mają się nijak do
 rzeczywistości -- jak to z Microsoft zwykle bywa...

Nie wiem czy to niezamierzony błąd -- czy efekt przezorności
 Microsoftu...

Póki mam oba dyski -- OK, ale wyjęcie SATAnistycznego daje smutne
 skutki...

Jak zwykle łatwiej poradzić sobie z oprogramowaniem
 ,,nielegalnym'' niż z legalnym...

Żałuję, że kupiłem komputer z Windowsem...
Miałbym mniej problemów, gdybym kupił bez systemu a Windowsa po
 prostu ukradł...
[Nic w tym dziwnego -- masy ludzi kradną, więc eliminują problemy;
 tylko nieliczni kupują... Im więcej użytkowników -- tym mniej
 problemów...]

Drukarka zainstalowała się bezproblemowo... I oczywiście
 niepotrzebnie uruchomiła, ale Canon tak ma -- lubi niepotrzebne
 przelewanie atramentu i tuszu z pojemników do pampersa...

Podobnie z Microsoftem -- jego Edge miłuje się w zaśmiecaniu dysku
 niepotrzebnymi plikami, wielokrotnie ściąganymi omyłkowo...

Z innymi przeglądarkami tego problemu nie miałem... Z Edge --
 chwila nieuwagi skutkuje niepotrzebnym ciągnięciem...

Windows 11 to krok w kierunku WXP...
Windows 10 był o wiele przyjemniejszy niż Windows 11...
Cofanie czasu do przełomu wieków...

-&-

Zainstalowana (dodatkowa) pamięć w tym Acerze to raczej 3200 CL
 20... Przed kupnem mówiono mi, że to 2400...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----