Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kalkularor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kalkularor
From: dantes <dantes@qmail.com>
Date: Thu, 14 Jul 2022 10:51:41 +0200
Dnia Thu, 14 Jul 2022 10:27:27 +0200, Kamil napisał(a):

> Po co głupio się wymądrzasz? Jeśli nie rozumiesz prostego pytania to ja nic
> na to nie poradzę. Kulturalny człowiek w takim przypadku dopytuje, aby
> zrozumieć i pomóc. A ty się wysmętniasz.
>
> Pzdr

Posłuchaj geniuszu*...
Pytałeś "o kalkulator" nie precyzując o jaki, li tylko po to zapewne by
między wierszami pochwalić się potem, że masz "hardłerowy" - zapewne po
babci co to ludziom wróżyła długość życia, chwilę po tym jak przewidziała
datę śmierci.
Jak się okazuje wnusio potrzebuje ewentualnie kilku linijek kodu na swoją
stronę...
Teraz inni dyskutanci zgadują w jakim języku, bo wnusio nie potrafi tego
sprecyzować w pytaniu i ma pretensje do wszystkich, że go nie zrozumieli.

Powodzenia
.

--
*- miało być gównojadzie - ale nie wypada...