Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Win11S vs Win11 oraz Win10S vs Win10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Win11S vs Win11 oraz Win10S vs Win10
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Tue, 12 Jul 2022 17:32:55 +0200 (GMT+02:00)
jureq

: zazwyczaj urządzenia zalecane np. dla
: szkół i uczniów do nauki zdalnej. Więc
: mają być przede wszystkim tanie. A ich
: parametrami wydajnościowymi nikt się
: nie przejmuje

Oby sprzedać? ;)

Takie Pentium N6000 czy Athlon 3050U mają porównywalne parametry z
 i5 7200U, który mam od ponad pięciu lat -- i nie marudzę. Co
 prawda mam dodatkową, dedykowaną grafikę NV -- słabą, ale z
 osobną RAMką...

Pentium N6000 jest w 10nm -- i5 7200U w 14 nm...

Gdyby ktoś miał S, z którego by zrezygnował -- mógłby opisać
 wrażenia...

Takoż W11 -- czy to wymaga znacznie więcej niż 64W10...

Nie chcę kupić czegoś, co jest ogryzione z użyteczności...

Na Acery z Athlonami ludzie narzekają -- twierdząc, że wentylator
 wyje... Może chłodzenie jest zaprojektowane pod 10 nm i przy
 Athlonie w 14 nm po prostu przegrzewa się wszystko, dlatego
 zdecydowano się na S...

Cena kusi, ale po co mi laptop niezbyt użyteczny?...

-+-

Może nie warto zawracać sobie głowy  Pentiumami i Athlonami, lecz
 kupić i3 lub Ryzena?... Ryzen jest swoistym odpowiednikiem
 icośtam?...

Ryzen nie jest pułapką?

--
Eneuel