Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo za półtora tauzena w X-kom

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo za półtora tauzena w X-kom
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 11 Jul 2022 16:14:49 +0200 (GMT+02:00)
PiteR

: ty chcesz duzy laptop :)

Chcę z dwoma HDD, w ostateczności z jednym HDD... 16 GiB RAM, FHD
 i niskim indeksem cenowym... ;)

: Kupiłem dell E5440 okazał się za dużi za
: cieżki do samolotu.to kupiłem dell 7280 12"

Dla mnie za mały! 15.6" to raczej minimum!
Oczywiście lepszy byłby 17", jeśli nie byłby zbyt drogi...

Acer Aspire 3 Athlon 3050U/8GB/64+240/Win11S Czarny kosztuje w
 X-kom 999 PLN...

[szukam i szukam -- srebrny Athlon, złoty Athlon, ale czarny?...
 najlepszy na pewno różowy...]

64GB na 2.5" SATA czy na wlutowanym eMMC?...

Athlon może grzać się, bo ma o 9 W większy apetyt na pałer...

Dorzuciłbym 8 GiB albo 16...

Litografia taka, jak w i5 7200... Ale czy chłodzenie wyrabia się
 na zakrętach?... ;)

Ludzie narzekają na wyjący wentylator...

Czy pornografia z jutuby dobrze będzie hulała?... Brak dedykowanej
 grafiki... Na dodatek CPU też nie z najwyższych sfer...

Ale tylko 999 plus dodatki takie jak RAM i HDD... Może teraz bym
 kupił to a za jakiś czas jakiś lepszy?... Tak miało być z
 telefonem -- na razie cieszę się RN9p... PoCo F3
 drożeje...
Ale nie potrzebuje naraz aż dwóch telefonów a matka kategorycznie
 nie chce smartfonu...

I budżet firmy nie na wiele pozwala...

--
Eneuel