Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Router UPC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Router UPC
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Wed, 29 Jun 2022 18:07:53 +0200

Mam pytanko do użytkowników routerów od UPC. Jest pomysł, żeby zablokować WiFi w routerze UPC, podłączyć dodatkowy router, ustawić strefę DMZ w routerze UPC i cały ruch przekierować do routera dodatkowego i z niego wystawić WiFi. W tym dodatkowym routerze można skonfigurować odpowiednie limity, ograniczenia, itd. dla dzieci. Ale jest pytanie czy twardy reset routera UPC nie przywróci mu ustawień początkowych czyli włączonego WiFi oraz domyślnego hasła?
Czy ten plan ma szansę powodzenia jeśli dzieciak to sprytny nastolatek?
Pytam, bo nie mam do takiego routera dostępu, a osoba która mnie prosi o pomoc nie ogarnia takich spraw, więc nim wymyślę rozwiązanie chciałbym zbadać ten pomysł. Ktoś coś?

--
pzdr
Roman