Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bios w limited a windows w full

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bios w limited a windows w full
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 27 Jun 2022 17:41:49 +0100
in <5vejbh1mhc56lqcjp3u6k9if2umfg7r28e@4ax.com">news:5vejbh1mhc56lqcjp3u6k9if2umfg7r28e@4ax.com>
user radekp@konto.pl pisze tak:

> W sumie trochę nie rozumiem o co chodzi... telewizor nie
> rozpoznaje full range?

Tak. Nie rozpoznaje automatycznie a rozpoznawał.
Niby żadna przeszkoda bo telewizory teraz mają profile
więc podłączony laptop nr 1 ma swój profil a jak się wetknie w to samo
HDMI laptop nr 2 to już to jest inny profil.

Mnie tylko ciekawi co zepsułem bo co prawda win 10 zaistalowałem od
zera na C ale windows 8.1 sklonowałem na D czyli są te same ustawienia
i sterowniki.

Jedyna róznica to bootowanie zmienione z legacy na uefi.

Prawdopodobnie coś sie pokicało telewizorowi podczas wejśc do biosu.
potem karta graf była na sterach z msoftu potem instalacja sterow
nvidii.

Nie cierpię odłączać urządzeń od tego telewizora bo zawsze są problemy.
Najlepiej wyłączać 230v telewizorowi i zródłom w czasie kombinacji.

Ten telewizor nawet w czasie czuwania wie jak się kombinuje z kablami
HDMI i potem rozpoznaje sprzęt od nowa.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety