Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z portami usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z portami usb
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Thu, 02 Jun 2022 15:51:05 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 2 Jun 2022 15:33:39 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <6298bc33$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
od Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>  :

>btw jest jakiś tester do kabli USB, który pokaże, że kabel jest z pełną
>funkcjonalnością i przy okazji jakie prądy ładowania potrafi udźwignąć?

Zasilaczn laboratoryjny plus miernik uniwersalny, dodatkowo regulowane
obciążenie rezystancyjne, dla dociekliwych kamera na podczerwień, dla
ostrożnych gaśnica.
Szwambuł Trantiputl.
--
Pójdziesz Pleśniowy