Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dwa HDD w lap_topie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dwa HDD w lap_topie
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 31 May 2022 18:23:45 +0200

"Irokez" 62911af6$0$502$65785112@news.neostrada.pl

Musisz wyeliminować wykluczające się elementy.

A to dlaczego? -- co (lub kto) mnie zmusza?

Producenci nowego sprzętu.
Mają kasę więc mogą stawiać warunki.
Niestety.
A mają kasę bo oszczędnie projektują. Kawałek małej, lekkiej płytki jest tańszy od talerzowego HDD, zajmuje mniej miejsca (tańsza konstrukcja) i mniej waży (tańszy transport).
Pozostaje więc pójść na kompromis.

Można zacząć od "nowoczesny", "z miejscem na prehistoryczne
2 dyski twarde", "obsługę 4 dysków jednocześnie" i "tani"

    "Irokez" 62826c68$0$467$65785112@news.neostrada.pl

    > jakiś czas temu i mam tam 2 dyski (2,5" oraz M.2)

Połączyłeś prehistorię z nowoczesnością? ;)

Niezupełnie. Oba dyski to 1TB SSD. HDD wyciągnąłem zaraz po zakupie i pierwszym uruchomieniu czy wszystko działa. Gdyby to były 2x M.2 nie byłoby to dla mnie problemem.

Dzięki Irokez za rozmowę...

Nie ma za co.

--
Irokez