Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kupiłem laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kupiłem laptopa
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 30 May 2022 06:33:44 -0700 (PDT)
środa, 27 kwietnia 2022 o 17:24:56 UTC-5 PiteR napisał(a):
> używanego
>
> pierwszy raz taki dysk widzę
> facio jakoś tak zainstalował w10 v2004
> że po włączeniu dokańczam instalację
> cortana nie, geolokacja nie
> nie, nie, nie i nie.

W wielu laptopach z 10-tka tak jest fabrycznie.
Lenovo, dell ma tak samo.
Gosciu ci po prostu puscil recovery z ukrytej partycji i tyle.

> no i dysk menadzer pokazuje partycje
> zabitlockerowaną

To chyba standard

> ale w
> Control Panel\All Control Panel Items\BitLocker Drive Encryption
>
> bitlocker jest OFF

A to dziwne.

> dlaczego dysk menadzer cokolwiek wspomina o bitlockerze?
> była kiedyś zaszyfrowana i została przełączona na OFF?

On zawsze pokazywal czy bitlocker jest aktywny.
Ale czemu jest rozbieznosc to nie wiem. Az tak gleboko sie nie doktoryzowalem,
u mnie bylo zawsze wszystko powlaczanane albo powylaczane.