Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] szczęsciu mojemu uwierzyć nie mogę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] szczęsciu mojemu uwierzyć nie mogę
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 15 May 2022 12:35:27 +0100
Z duszą na ramieniu odważyłem się zresetować telewizor
do ustawień fabrycznych i potem całkowicie odciąć go od internetu.

Al Dzazira poogladam sobie na playerze z kompa.

Jeśli kiedyś się zepsuje jeszcze to skłamię w żywe oczy serwisowi ze
nie mam w domu neta i ni ch. żadnych aktualizacji firmware nie robię
żeby skały spiewały.

Na przetarty kabel i wyrwane gniazdko nie robimy aktualizacji firmware
bo raczej nie pomoże.

No i po resecie i restarcie telewizor zachowuje się po staremu i
nie wypala mi już oczu jasnością 100% tylko pamięta 9%

także tak.

--
Piter