Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dwa HDD w lap_topie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dwa HDD w lap_topie
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 23 May 2022 12:07:05 +0200
Dnia Mon, 23 May 2022 02:57:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> <ansajawruk@polbox.com> 2ope8hp0f571lvjaj0kf2db8264q3p6rc0@4ax.com

> Za tę kasę może mieć chłodzenie ciekłym azotem. ;)

Swój akurat kupiłej jako używkę (zaraz po krótkim leasingu) za niewielką
cenę, więc azot byłby sporym wydatkiem ;)

W każdym razie zasilacz fabryczny ma nieco mniejniż ćwierć kilowata mocy.
Na mierniku prądu (z 230V) widać wyraźnie, jak poszczególne aplikacje
wpływają na pobór prądu.
Laptok ma dwa systemy chłodnicze, więc teżciężko go zagotować, aczkolwiek w
zimie może robić za małą farelkę. Można sobie ogrzać palce :)

--
Pozdrawiam.

Adam