Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] port szeregowy PCI!!!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] port szeregowy PCI!!!
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Sun, 20 Mar 2022 22:16:43 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Mar 2022 21:18:26 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <t18294$mh1$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>  :

>Gzie jest to AMT. Gdzie tego szukać? (REJESTR)

To nie jest takie proste, zarówno płyta jak i procesor muszą wspierać
technologię vPro, znajdziesz to u producenta płyty w opisie/manualu
jak i u producenta procesora na stronie tego konkretnego modelu.

Najlepiej wstaw tu model płyty i procesora, przykładowo, odczytany z
CPU-Z, to się znajdzie.
Osobiście wątpię w to, że twój sprzęt wspiera vPro, vPro to tylko w
komputerach i laptopach biznesowych, i to nie zawsze.

Jeśli chcesz grzebać, to na ark.intel.com znajdziesz swój procesor i
opis funkcji jakie wspiera, jak nie ma pozycji z vPro lub jest ta
pozycja, ale z opisem niewspierania, to nie masz się czego bać, i tak
pewnie będzie.
Możesz też poszukać na stronie producenta płyty w manualu/opisie, ale
jeśli procesor nie wspiera vPro, to dalsze szukanie nie ma sensu i
możesz spać spokojnie.

--
Szwambuł Trantiputl
Inter stercus/faeces et urinam nascimur