Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dokształt z RAID 0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dokształt z RAID 0
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Tue, 08 Mar 2022 20:21:07 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 08 Mar 2022 18:16:52 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAE54B9F7DFFE2PanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <5b476cb1-3ade-4234-aec1-cf9c0ae51f56n@googlegroups.com">news:5b476cb1-3ade-4234-aec1-cf9c0ae51f56n@googlegroups.com>

>Tak to intel optane.
>Nie zetknąłem się z nim jeszcze. Zaraz o nim poczytam.
>
>Tak napisałem bo hwinfo pokazuje tę parę jako raid
>Spod windowsa nie widać tego intela 16gb, tylko sam hdd jako C.

>Wyjac ten optane wsadzić normalny nvme?
>Czy wyjąć hdd, sklonować na ssd i wstawić.

Optane robi za cache tego zwykłego dysku(jeśli jest tak ustawiony).
Nie jestem pewien co się stanie po usunięciu Optane, bo on cachuje
zapisy, trzeba go chyba jakoś "odłączyć" w sterownikach Intela.

--
Szwambuł Trantiputl.