Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Format karty SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Format karty SD
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Mon, 7 Mar 2022 12:10:30 +0100
On 2022-03-06, trybun <MaLeChSo@jachu.cb> wrote:
A co to znaczy dla mnie klienta ten inny typ, inne zarządzanie itd że
mam mniej lub więcej za to płacić? Bo wyraźnie sugerujesz że płacąc
drożej kupujesz sobie rakietę wytrzymująca lata bezproblemowego użytkowania.
Co to dla Ciebie oznacza będzie związane z tym jak tę kartę
użytkujesz. Jeśli tak jak podałeś, czyli maks parę godzin dziennie, to
ta różnica pewnie nie oznacza dla Ciebie nic.

Sorry, ale sama rzeczowa wypowiedź nie jest miarodajna bo jest oparta na zwykłym chciejstwie..  Zapłaciłem więcej to mam więcej i muszę mieć więcej. Pisałem o swojej karcie która mi padła po zaledwie paru latach użytkowania. Mam jeszcze jedno auto z innym rejestratorem, w nim karta była włożona jakieś 10lat temu. Karta również najtańsza z możliwych jakie w tym czasie były dostępne, używana na poziomie tej zepsutej powiększonym o okres używania, ma się swietnike... i jakie miałbym z tego wyciągać inne wnioski niż te które dla niegadżeciarza nasuwają się same "jak nie widać różnic to po co przepłacać"?

O to  chodzi że są pojemniki z olejem jadalnym z napisem "Kujawski", te
pojemniki kosztują co najmniej o 1/3 więcej niż inne rzepakowe oleje.
Słusznie nie kupuję tego drogiego oleju nie wierząc że on jest o 1/3
więcej wart niż te  tańsze oleje?

Marketingowe pogrywanie z naiwnością klienta nie zna pojęcia czasu.
To wszystko jest kwestia 2ch spraw:

1) czy funkcjonalność produktu zapewni jego poprawną pracę/zachowanie w
warunkach użytkowania przez klienta.
2) czy towar odpowiada subiektywnym preferencjom klienta

Nie mam pojęcia co siedzi w oleju kujawskim, ale to, że dla Ciebie nie
ma różnicy, nie oznacza, że nie ma dla innych. To tak jak z tym
przysłowiowym winem. Dla niektórych delektowanie się tym uznanym przez
koneserów za dobre to jest to czego potrzebują, dla Ciebie bez sensu
skoro wódką się też naebiesz i będzie dużo taniej. Ale to wcale nie
oznacza, że nie ma różnicy, a że Ty nie widzisz tej różnicy, lub nie
jest ona warta tego ile musiałbyś dopłacić.

Więc na ogół nie jest to żadna naiwność, a po prostu inne potrzeby i
inne priorytety.

No właśnie, tu jest pies pogrzebany - nie wiesz co jest w Kujawskim, jednak to jego kupujesz przepłacając. Dodam jeszcze że nie tylko Ty nie wiesz, otóż w Kujawskim nie ma nic czego by nie było w innych olejach.

Oczywiście że nie zawsze naiwność, jest sporo ludzi których zwyczajnie rajcuje kupowanie droższych towarów. Po prostu się w ten sposób świadomie dowartościowują.