Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo ThinkPad Tablet 2 - jakaś alternatywa dla Windowsa 8

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo ThinkPad Tablet 2 - jakaś alternatywa dla Windowsa 8?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 21 Mar 2022 11:32:36 +0100
Dnia Sun, 20 Mar 2022 19:29:22 +0100, Atlantis napisał(a):

> )...)
> 2) Komputer wydaje się działać szybciej.

Którą kompilację masz?

> 3) Problemy z uruchomieniem Linuksa stały się bardziej zrozumiałe w
> momencie gdy okazało się, że czysta instalka Windowsa nie widzi sporej
> części zintegrowanych peryferiów. Trzeba było ściągać sterowniki ze
> strony Lenovo. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem do czynienia z
> (...)

Czy na supporcie Lenovo nie było instalacji Windows przeznaczonej dokładnie
pod Twój model?
Przykładowo, dla jakiegoś starego serii W:

https://pcsupport.lenovo.com/us/pl/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-w-series-laptops/thinkpad-w530/2438/24382ku/downloads/order-recovery-media

to samo krócej:

https://tiny.pl/9nkq3

--