Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] znalazłem dziś pendrajw

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] znalazłem dziś pendrajw
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Thu, 10 Mar 2022 13:48:23 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 Mar 2022 22:27:58 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <62291bde$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
od Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>  :

>Co wyszło? Konkretnie? Jakie ma wady? Co jest lepszą alternatywą?

Brak choćby szczątkowej izolacji galwanicznej, mierny poziom
bezpieczeństwa(a w zasadzie zerowy - BadUsb i inne), mierna jakość
złączy i ich wytrzymałość mechaniczna(te lutowane powierzchniowo to
wyjątkowy syf, złącza są po prostu źle zaprojektowane, chyba tylko
USB-C są warte uwagi).
Dodatkowo, rozpowszechnienie tego spowodowało, że coraz trudniej
kupić, przykładowo, laptopa ze złączami ESata czy EStap(co mnie zmusza
do używania dziesięcioletnich laptopów).
No ale suweren kocha USB bo nie musi nic sam instalować(wszystko samo
się robi, łącznie z instalowaniem bonusów typu backdoory, keyloggery,
ukryte karty WIFI czy Bluetooth i tym podobne).
Same zalety.

--
Szwambuł Trantiputl
Inter stercus/faeces et urinam nascimur