Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dokształt z RAID 0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dokształt z RAID 0
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Tue, 8 Mar 2022 20:55:37 -0800 (PST)
wtorek, 8 marca 2022 o 19:12:24 UTC-6 PiteR napisał(a):
> in <news:8hjf2hpgak47j0lql...@4ax.com>

> aha dzięki.

Zalezy od laptopa/komputera.
U mnie sie dalo wyjac i wsadzic cos wiekszego i uzyc jako osobny dysk.

Mozesz w sterownikach poszperac i ten optane odpiac z bycia cache i zrobic
normalny dysk na nim.
16GB to duzo nie jest ale dla starszego kompa sie nada na dysk systemowy. Taka
opcja bezkosztowa.

Ja u siebie wyjalem bo bez sensu bylo a ssd nie byl drogi.

Ale jakbys sobie skladal maszyne retro z jakims starszym windowsem czy jakis
linux do internetu to czemu nie? Te intelowe ssd to dosyc dobre byly. Nie
zdychaly za szybko.