Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Format karty SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Format karty SD
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 6 Mar 2022 14:39:45 +0100
Dnia Sun, 6 Mar 2022 12:25:06 +0100, trybun napisał(a):

> (...)
> Nie znam się na nośnikach danych ponad podstawy, ale nie wierzę z kolei
> że są jakieś znaczące różnice w ich działaniu. I w gwarancje że jak

Jaja sobie robisz?
To nie jest kwestia wiary, tylko techniki. Inny typ pamięci, inne
zarządzanie, inne kontrolery. Tylko obudowa taka sama.

Pierwszy-lepszy link:

https://www.kingston.com/unitedkingdom/pl/blog/pc-performance/difference-between-slc-mlc-tlc-3d-nand

To samo krócej:
https://tiny.pl/941lb

> zakupie droższy to nie będzie to kasa wyrzucona w błoto. Znacznie
> bliższy jestem uwierzenia że to właśnie reklamy i wydawana na nie
> pieniądze są głównym powodem tego ze są droższe w sprzedaży. Tak jak to
> jest np z "olejem kujawskim".

Nie wiem, o co i o jaki olej Ci chodzi.
Ale trzeba by nie mieć nomen omen oleju w głowie, aby porównywać
technologię z epoki brązu (olej) z technologią z końca XX wieku.

--
Pozdrawiam.

Adam