Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna na MB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna na MB
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 14 Feb 2022 21:25:03 +0100
Dnia Mon, 14 Feb 2022 15:56:59 +0100, zhbick napisał(a):

> Tak, procesory ową kartę graficzną mają wbudowaną. Ale wersje z literką
> F w nazwie jej nie posiadają, Xeony również nie.
>
> W dawnych czasach karta zintegrowana wbudowana była w płytę główną (np w
> płytach z socketem 775)

Xeony miewają grafikę.
Przykładowo w jednym z moich lapropów siedzi Xeon E3 1550M v5 z grafiką na
pokładzie, ale oprócz tego laptok ma jeszcze dodatkowo grafikę Quadro
M4000M/4GB.

Przykłady xeonów:
https://www.intel.com/content/www/us/en/support/articles/000017932/processors.html

Niektóre z oznaczeń procesorów:
    G1-G7 – Poziom grafiki (tylko procesory z nową zintegrowaną technologią
graficzną),
    E – Wbudowany,
    F –  Wymaga oddzielnej karty graficznej,
    G – Zintegrowana karta graficzna,
    H – Zintegrowana karta graficzna o wysokiej jakości,
    HK – Zintegrowana karta graficzna o wysokiej jakości, odblokowana,
    HQ – Zintegrowana karta graficzna o wysokiej jakości, 4 rdzenie,
    K – Odblokowany,
    S – Specjalna edycja,
    T – Zoptymalizowany pod kątem mocy (bardzo niski pobór),
    U – Wydajność energetyczna (ultra niski pobór),
    Y –  Mobilny, bardzo niski pobór mocy,
    X/XE – Odblokowany, najwyższa wydajność.

--
Pozdrawiam.

Adam