Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Uwielbiam monitory 4"3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Uwielbiam monitory 4"3
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 9 Feb 2022 22:47:22 +0100
Dnia Wed, 09 Feb 2022 21:22:37 GMT, PiteR napisał(a):

> in <be03989f-afee-4c74-b5e0-d274b3ed7e56n@googlegroups.com">news:be03989f-afee-4c74-b5e0-d274b3ed7e56n@googlegroups.com>

> Jeden tv w poziomie a drugi w pionie.
>
> U mnie w pracy wszystkie telewizory zegarki data metro
> autobusy ogłoszenia parafialne wiszą pionowo.

Mam klienta, u którego część ludzi zajmuje się m.in. poligrafią, składem,
www. Mają po dwa lub trzy monitory w układzie pionowym.
Bardzo dziwnie mi się pracuje w ten sposób, aczkolwiek do pracy nad
dokumentem, który później idzie do wydruku na A4 w pionie to jest super. Do
przeglądania współczesnych stron internetowych też spokojnie.

Niedawno siadłem na dobrym monitorze MAG Innovision z trinitronem.
Pamiętam, że lata temu, jak był kupowany (za ciężkie wtedy pieniądze), to
wydawał się bardzo płaski na tle innych ówczesnych. LCD wtedy jeszcze
normalnie nie było. Teraz wydaje się wypukły jak żarówka.
Dziwnie mi się też siedzi przy zakrzywionych "jamnikach" - też mam klientów
z takimi wynalazkami, szerokimi niewiele mniej, niż całe biurko. Jednak
myślę, że tutaj szybko bym się przyzwyczaił. Sam pracuję w domu na 3 szt.
1920x1200 i mam je w lekkim półokręgu, bo jednak ponad 160 cm w linii jest
ciężkie do ogarnięcia - męczyło by wzrok.

--
Pozdrawiam.

Adam