Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tańczący kursor myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tańczący kursor myszy
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 25 Feb 2022 22:30:49 GMT
On 2022-02-25, ptoki <sczygiel@gmail.com> wrote:

> Posmarowalem, dziala dobrze.
> Ale nie zrobilem grubej kropli. I dlatego napisalem ze syfu musi byc grubo.
> Kartka do drukarki blokuje, chusteczka do smarkania nie.
> Ma wiecej niz Twoja nie sprecyzowana ilosc mikronow?
> Laptop to dell, touchpad jest zwykly.

> Cos tam wiesz ale zamiast pomoc to sie zabierasz za spory z dupy.

Udzieliłem rady na początku. Było przeczytać zamiast się wymądrzać. A
czego dowodzi Twoja uwaga i jaką wartość ma wcześniejsze kategoryczne
stwierdzenie, że to nie brud skoro touchpad trybuna może być
pojemnościowy a twór rezystywny? Nie wiesz tego a deprecjonujesz porady
innych, których zapewne z czystego lenistwa nie chciało ci się
przeczytać. Znalazł się ekspert od pomocy innym.

--
Marcin