Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sprężony gaz w puszcze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sprężony gaz w puszcze
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 10 Jan 2022 10:27:06 +0100
Dnia Mon, 10 Jan 2022 07:42:26 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Na wszelki wypadek wymień kabel sygnałowy.

Kolega pisał o serwerze i slotach, więc istnieje prawdopodobieństwo, że tam
nie ma kabli, tylko dyski wskakują bezpośrednio do backplane.

Ja bym spróbował psiknąć najpierw izopropanolem lub którymś z Kontaktów do
czyszczenia styków a później mocniejszym "powietrzem", np. Tracer,
Platinet.

--
Pozdrawiam.

Adam