Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mechanizm regulacji VESA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mechanizm regulacji VESA
From: Collie <pisz.na@berdyczow.pl>
Date: Sat, 25 Dec 2021 16:45:22 +0100
W czwartek, 23.12.2021 o 23:07, heby napisał:

> Monitor z dziurkami VESA 100x100.
>
> Mam do nie go uchwyt, któego nie chce zmieniać (z powodów mechanicznych,
> jest bardzo wygodny).
>
> Monitor wisi na uchwycie za wysoko, o jakieś 2-3cm.

Kup za 10-15 zł na Alledrogo kompletny uchwyt ścienny do telewizora.
Przymocuj do swego uchwytu na jakiej chcesz wysokości te dwie pionowe,
profilowane blaszki z kompletu a do blaszek - monitor i po kłopocie
za małe pieniądze. Te blaszki są zwyczajnie grubości 1 cm, więc o tyle
zwiększy Ci się odległość monitora od ściany.