Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] gfx - jak wyglądają perspektywy cen

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] gfx - jak wyglądają perspektywy cen
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 16 Dec 2021 20:37:06 +0100
Cześć.

Są jakies "przecieki" co będzie się działo z cenami kart gfx w przyszłym roku?

Obecnie moja karta kupiona wiele lat temu (1050) jest droższa używana niż kiedy ją nową kupowałem, powoli dobijając do 200% ;)

To kontynyuacja problemu lowprofile - właściciel dał się namówić na wyprowadzkę do normalnej obudowy i problem lowprofile nie istnieje, ale problem cen poprawił się tylko odrobinę, za to wybór jest ;)

Czekać, bo będzie lepiej? Nie czekać, bo będzie drożej?

Wiem że to szklana kula, ale może ktoś śledzący rynek wie coś więcej na temat planów. Liczyłem że wejdzie Intel i pozamiata rynek słabych kart, ale wyglada że potknął się o sznurówki...