Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Sat, 11 Dec 2021 13:16:25 +0100
W dniu 11.12.2021 o 12:59, trybun pisze:
W dniu 11.12.2021 o 12:37, trybun pisze:
W dniu 10.12.2021 o 14:59, pioruns pisze:
On 10/12/2021 09:39, trybun wrote:

Ok, wszystko jasne. Pozostało tylko czekać na kość.

:)

A jakiś inny program? Superposition ma 1,2GB wagi a to jak dla mnie 2 dni pobierania.

Matko jakiego Ty masz neta? 😂 U mnie sie to sciagnie w 30 sekund. A nie mam najszybszego neta wcale.

To daj komus niech Ci sciagnie na pena. Idz do sasiadki :D

A jak nie, to pobierz ten poprzedni, Valley 2013, on bedzie mniejszy.

A juz calkiem od biedy jak nie mozesz nic sciagnac, to odpal jakas gre co juz masz, ktora ma wbudowany benchmark, zmierzysz wtedy rezultat wazny *dla Ciebie*, a nie benchmark. Albo odpal jakas gre, wylacz vsync, zaladuj zapis gry jakis, zanotuj fps, a potem zrob to samo z nowa koscia juz.

Mobilny, tylko taki tu jest. Nie dość że powolny to jeszcze z limitem. A że limit taki że zapłakać to ściąganie tak ogromnego programu do jednorazowego użytku całkowicie mija się z celem.

Kość już założona, ale żadnych efektów, poza systemową informacją że jest jej teraz 16GB i pracuje w trybie dwukanałowym.

Z tego co widzę Valley nie jest dedykowany dla 10ki. Spróbuję, możliwe że jest coś takiego w którejś z moich gier.

Po sprawdzeniu w benchmarku Aidy muszę sprostować - po włożeniu drugiej kości niektóre wartości na linii CPU/GPU wzrosły o ponad 100% (!?), nie wiem tylko czy to nie zwykle papierowe dane bez korzyści dla mnie, ew czy nie jakieś przekłamanie.

Zaraz spróbuje je przesłać do netu aby były widoczne.

Może tak pójdzie:

1/ https://zapodaj.net/c41f975c4a96c.png.html

2/https://zapodaj.net/cbca58a8f914f.png.html