Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Fri, 10 Dec 2021 10:16:01 +0100
W dniu 09.12.2021 o 14:32, pioruns pisze:
On 09/12/2021 12:54, trybun wrote:

30tysieczne miasteczko, 4 sklepy z akcesoriami do kompa, nie ma 4pinowego wiatraka. Jadę do około 100tysięcznego miasta, sklepów z akcesoriami kilkanaście, ale w żadnym 4pinowych, o wielkości do 8cm, wiatraków. Za to prawie we wszystkich spory wybór tych ponadnormatywnych..  Najwyraźniej sobie  usiłujesz coś wmówić😉

A po co Ci 4-pinowy? 3-pinowy dziala tak samo, ustawiasz w BIOSie predkosc czy nawet z poziomu windy jak znajdziesz programik ktory obsluguje wiatraki na twojej plycie. 4-pinowy ma PWM czy jak to sie tam nazywa ale rezultat 3 vs 4 pinowy taki sam, wszystko dziala. Nie wydziwiaj.

Nie wiem, w starym kompie mam 3pinowy i sama wtyczka od 2pinowego nie pasuje.  To ja się Ciebie pytam po co ten 4ty kabelek? Dla mnie jak producent płyty/obudowy  zaleca 4piny to właśnie kupuję wentylator z taka wtyczką.

I nie wiem w ogóle o czym teraz mowa.. Chodziło mi tylko że banda szkodników zwanych producentami ma wypaczone postrzeganie zapotrzebowań klientów. Czyli komputerowy wiatrak z 4pinami - tylko duży, dobre wyposażenie auta - tylko dużym samochodzie itditp.