Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Mechanizm regulacji VESA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Mechanizm regulacji VESA
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 23 Dec 2021 23:07:45 +0100
Cześć.

Monitor z dziurkami VESA 100x100.

Mam do nie go uchwyt, któego nie chce zmieniać (z powodów mechanicznych, jest bardzo wygodny).

Monitor wisi na uchwycie za wysoko, o jakieś 2-3cm.

Uchwytu nie mogę przenieść niżej, jest zamocowany najniżej jak się da, nie ma miejsca na mocowanie na ścianie.

W efekcie rozglądam się za jakimś adapterem do uchwytu, który pozwoliłby mi obniżyć monitor o te 2cm koztem odstawania o 1cm od ściany.

Mogę sobie zrobić taki z kawałka blachy, ale nie będzie miał regulacji.

Natomiast, kilka lat temu, widziałem taki zakładany "pośrednik VESA", który miał możliwosc przemieszczania o kilka cm w pinie i poziomie. ALe był w komplecie z markowym uchwytem.

Szukam na allegro i u chińczyków i nie widzę nic takiego. Złe słowa kluczowe, czy nie ma?