Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupię dysk HDD WD2500JB-00GVC0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupię dysk HDD WD2500JB-00GVC0
From: sirapacz <newsy@sircomp.pl>
Date: Wed, 22 Dec 2021 00:53:31 +0100

Ma może ktoś na zbyciu stary dysk Western Digital Caviar 250GB?
Dokładny symbol i wersja to WD2500JB-00GVC0.
Ewentualnie może być sama płytka sterownika. Wersja płytki 2060-701265-001 REV A.

Dysk był sobie raczyć zdechnąć bez ostrzeżenia w trakcie pracy. Żadne SMART-y, srarty nic nie uprzedziły.

Obecnie słychać jak dysk włącza się i wyłącza. Nie jest wykrywany przez BIOS płyty głównej.

mogę przekopać magazynek - możliwe, że się trafi. Ale nie chcę cię martwić... ten objaw to raczej nie elektronika a głowice.