Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast HD 8570 low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast HD 8570 low profile
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Tue, 14 Dec 2021 10:51:11 +0000 (UTC)
Date: Sat, 11 Dec 2021 19:31:25
From: heby
> Cześć.

> Zmiana karty w komputerze z okolicy SFF, więc low profile.

> Obecnie siedzi tam HD 8570.

> Czy w granicy 500zł mam jakieś możliwości, jesli chodzi o podniesienie
> framerate? Powiedzmy, że własciciel komputera byłby wdzięczy na 2-3x
> więcej klatek "tak ogólnie".

> Tak się leniwie rozglądam i jakoś tak ... nie widzę :/ Celowałem w
> okolice 1030 albo nawet 1050, ale lowprofile praktycznie to
> uniemozliwia. Radeon R5 jest chyba zbliżonej wydajnosci, do tej karty
> HD. R7 200 jest lowprofile, ale on też niczym się nie rózni, jeśli
> [...]

Podaj jeszcze, który dokładnie Dell, bo może mieć ograniczenie
maksymalnej mocy pobieranej ze złącza, no i szerokości szyny PCIe.
Z AMD to pewnie RX550X, ale w budżecie się nie mieści. Mocniejszych
low-profile nie widziałem.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and