Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pamięć RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pamięć RAM
From: trybun <LeChMxSo@jachu.cb>
Date: Tue, 7 Dec 2021 17:40:06 +0100
W dniu 07.12.2021 o 16:03, pioruns pisze:
Dalej tej kosci nie kupiles?... O_o
W tym tempie to uzbierasz kieszonkowe na 2x 3200MHz i bedzie po sprawie.

Nie, i chyba rzucam ten pomysł dokładania kości. Byłem dzisiaj w Alsenie i nikt nie gwarantował że któryś z tych ich modułów z oferty zadziała z moją. Zwrotu nie przyjmują. A jedyna opcja jaką mi zaproponowali to oddanie kompa do ich serwisu i oni  sami coś z tym pokombinują, za 100-150zł + oczywiście części. W związku z powyższym zawieszam pomysł dokładania kości. Przyjdzie czas gdy RAMu zacznie brakować to wymienię na dwie wydajniejsze i tyle.