Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Smart TV do starego TV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Smart TV do starego TV
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 03 Dec 2021 03:26:06 GMT
On 2021-12-02, wowa <wowa3@gazeta.pl> wrote:
> Dzień dobry
> Potrzebuję do starego TV (tak , kineskop :) dołożyć trochę
> nowoczesności. Minimum to odtwarzanie płyt i połączenie z ethernetem.
> TV ma tylko wejścia EURO (SCART). Do tej pory był jakiś komputer ale
> połączenie przez wejście composit. Jakość sygnału dość beznadziejna. I
> teraz dwa pytania:
> Czy są dostępne karty graficzne z wyjściem component lub RGB?

Były, ale nie ma co cudować bo są konwertery VGA do component.

> Czy któraś z konsoli do gier nada się do tego celu? Która?
> Wiem o istnieniu śmietników ale są pilniejsze wydatki.

Poszukaj jakiś starszych (używanych) odtwarzaczy DVD, a jeszcze lepiej
BD. Kiedyś "component" było popularne a RJ45 też się zdarzało.

A jak nie znajdziesz z component to dowolny współczesny z hdmi i
konwerter.

Również: sporo odtwarzaczy multimedialnych (media player'ów) miała component,
sieć i akceptowała podłączenie napędu optycznego przez USB.

--
Marcin