Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki niedrogi AP na ścianę?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki niedrogi AP na ścianę?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 26 Nov 2021 21:26:45 +0100
Witam

Mieszkanie 2 poziomowe.
Na parterze modem dostawcy, na piętrze szczątkowe ilości kresek zasięgu.
Nie mam dziur aby przeprowadzić kabel w pionie, a wychodzenie przez elewację na zewnątrz robionymi dziurami w tym wszystkim styropianowym a potem powrót tą samą drogą trochę bezsensowny.

Jest możliwość pójść do schodów, wyjść pionowo i tam powiesić jakiś AP.
Teoretycznie Ubiquiti UAP AC Lite za 5 stów ale trochę dużo kasy i bardzo głośno bzyczy podczas pracy co go dyskwalifikuje.

Może coś innego B/G/N/AC 2,4/5GHz, co się da zasilić za pomocą injectora POE i nie będzie kanciatym brzydkim pająkowym routerem z antenami? Tak patrzyłem na TL-WR902AC ale nie mam tam jak 5V USB na ścianie.

Zdrówko.

ps. nie chcę żadnego extendera w gniazdka itp. bo to tylko leczenie syfa pudrem, placebo, homeopatia, Kaszpirowki, tarot, cyganka, monety w studnię, itp. skuteczność działania.

--
Irokez