Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Buczenie w głośnikach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Buczenie w głośnikach
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 09 Nov 2021 00:04:30 GMT
On 2021-11-08, trybun <ChMxLeRs@jachu.cb> wrote:

> Wtyczki polączeniowe mają to do siebie że są na stałe albo podłączane.
> Także te do głośników. Zapytałem bo (sory za szczerość) obracanie
> wtyczki zasilającej głośniki z sieci wydało mi się niepoważne.

Nie jest niepoważne. Widziałeś takie testery z neonówką jakich uzywają
np. elektrycy? Jak się przyłozy do jednej dziurki w gniazdku to neonówka
świeci, do innej już nie. A kabel możesz włozyc na dwa sposoby i zdarzyc
się może że będzie to inny sposób dla komputera i inny dla urządzenia
zewnęterznego. Czasami robia się w związku z tym różne cyrki.

--
Marcin