Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nadajnik Bluetooth stereo?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nadajnik Bluetooth stereo?
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Tue, 2 Nov 2021 00:09:16 +0100 (GMT+01:00)
Mariusz Cysewski

Szukasz nadajnika czy odbiornika/słuchawek?...

Mam słuchawki stereo BT2 kupione gdzieś w Chinach za śmieszne
 pieniądze -- zdecydowanie stereo. Testowałem z wieloma
 smartfonami (Ace, Monster, Asus, Overmax; Redmi chyba też) i
 chyba laptopami także, choć pewności nie mam.

Mam też samochodowy nadajnik BT -- zdecydowanie mono, co smuci!
 Kosztował prawie piętnaście PLN... Kupiłem jeszcze jeden, który
 miał nadać stereo -- długo szukałem i długo pertraktowałem przed
 zakupem, ale okazał się jeszcze gorszy -- dostałem zwrot
 szmalu... Na tym skończyłem poszu_kiwania takowego
 nadajnika...

Testuję testami -- nie tylko jakąkolwiek separację, ale i inne
 parametry można przetestować...

Czasami w galeriach łączę swój smartfon z jakąś grającą szafą i
 słucham z oddali tego, co chcę -- nie zauważyłem problemu
 jednokanałowości, choć do słuchania muzyki w sklepie nie jest to
 ważne...

Problemem wg mnie jest zazwyczaj stabilność i zasięg.

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----