Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka karta?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka karta?
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Thu, 21 Oct 2021 22:14:42 +0000 (UTC)
Date: Thu, 21 Oct 2021 20:07:51
From: Kubuś Puchatek

> No i sprawdziłem. Komp starszy, ale do "internetów" dla użytkowniczki
> wystarczający (Win7, upgrade do SSD).
> Integra w procesorze daje maks. połowę 4K.

A jaki to dokładnie procesor? Bo mój i5-3570K (HD4000) wyciąga 4k@25Hz
po HDMI. Po DisplayPort dałby radę 4k@40Hz, ale nie ma wyprowadzonego.
Źródło:
https://community.intel.com/t5/Graphics/Intel-HD-4000-HDMI-2560x1440-resolution/m-p/375068

Ograniczenie 225MHz Pixel Clock po HDMI sprawdziłem eksperymentalnie. :)
Powyższe odświeżanie można uzyskać używając trybów CVT 1.2 "Reduced
Blanking". Nowe monitory to obsługują bez problemu.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and