Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk na SATA III

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk na SATA III
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 5 Oct 2021 19:09:24 +0200
Dnia Tue, 5 Oct 2021 13:50:24 +0200, Kamil napisał(a):

> Sorry! Jasne, że nie istnieje. Miało być Intel i5. Ciągle się mylę, to
> Pentium za mną łazi :(
>
> Ale to pestka. Jest gorzej niż myślałem. Sprzedawca wymienił mi komputer i
> ten nowy (WIn 10) nie widzi dodatkowego dysku na żadnym porcie. W Bios dysk
> jest wykazany. Niemożliwe, aby drugi nowy sprzęt był uszkodzony. Coś jest z
> systemem. Tylko co?

Nadal trzeba z Ciebie siłą wyciągać informacje.
Procesor I5 występuje w wielu generacjach, do  Intel Rocket Lake czyli 11
włącznie. W każdej z tych generacji było wiele wersji procesora, różniących
się choćby (nie)obecnością układu graficznego.

Nie podałeś, o jaką płytę główną chodzi.
Dobrze, że podałeś, iż chodzi d dysk SATA. Domyślam się, że masz na myśli
SATA na złączu i kalblu SATA. Bo są dyski SATA na złączu M.2
Dla równowagi podam, że są też m.in. złącza M.2 obsługujące syski PCIe.

Czy przypadkiem nie próbujesz zobaczyć natywnie dysku wpiętego do
soft-raid? Co masz w BIOS-ie czy tam innym UEFI?
Ewentualność inna - płyta główna serii biznesowej, gdzie można prawie każde
urządzenie zablokować/zaszyfrować itp.

Chłopie, ogarnij się.

--
Pozdrawiam.