Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk na SATA III

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk na SATA III
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Tue, 5 Oct 2021 13:59:59 +0200
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał:

Mało to precyzyjne co mówisz ponieważ nie wiadomo o jaki dysk chodzi.
Odpowiedz czy da radę uruchomić system z dysku systemowego na każdym
porcie SATA podczas gdy wszystkie inne porty są nieobsadzone.

Chodzi o dodatkowy dysk HDD SATA. Sprzedawca wymienił mi komputer i na tym nowym dysk nie jest widziany przez system Win 10 na żadnym porcie SATA. Aż mi głupio, bo raczej niemożliwe aby dwa nowe komputery były wadliwe. Dziwne bo Linuks też nie widział dysku na tych dwóch poprzednich portach. na tym nowym dysk jest widziany w BIOS, a system go nie widzi. Sprawdzę Twoją sugestię, czy dysk systemowy SSD będzie widziany na wszystkich portach.

Pzdr