Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] poweredge 2950 - czy jest jakis sens?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 21 Oct 2021 23:10:18 GMT
On 2021-10-21, ptoki <sczygiel@gmail.com> wrote:
> mam w lapie dzialajacego pe2950
> 32gb ram, 2x E5440
>
> Musial bym jakis dysk podpiac albo kupic jeden/dwa sasowe zeby to uzyc
>
> Ale zastanawiam sie czy warto. Niby moge wyjac wiatraki, dodac jakies
> cichsze, powycinac blache obudowy ale nie wiem czy to ma sens.

Nie ma. Mam co prawda więszy hardcore, bo PE1950 1U, ale sens zabawy (i
inwestycji, w tym własnego czasu) jest głownie poznawczy. Jak masz zapędy w
tym kierunku i nie przywiązujesz się emocjonalnie do takich klamotów, to kup
sobie jakiegoś małego, taniego sasa, pobaw się przez chwilę a potem opchnij.

--
Marcin