https://itbiznes.pl/sprzet/canon-pozew-5-milionow-dolarow-drukarki/
David Leacraft, klient firmy Canon, złożył we wtorek pozew zbiorowy,
zarzucając kłamliwy marketing i bezpodstawne wzbogacenie się przez
producenta drukarki. Powód w czasie korzystania ze swojego urządzenia
PIXMA MG6320 ze zdziwieniem zauważył, że nie może korzystać ze skanera
i faksu, gdy w drukarce zabraknie atramentu. Jaki związek ma pusty
zbiornik na tusz ze skanerem, nie wiadomo.
https://www.usa.canon.com/internet/portal/us/home/products/details/printers/inkjet-multifunction/mg-series-inkjet/mg6320
Od co najmniej 2016 r. inni klienci kontaktowali się z firmą Canon w
sprawie tego konkretnego problemu. Za każdym razem pracownicy pomocy
technicznej informowali ich, że wkłady atramentowe muszą być
zainstalowane i zawierać atrament, aby można było korzystać ze
wszystkich funkcji drukarki. Jednak na opakowaniach Canon reklamuje
swoje drukarki All-in-One jako zawierające trzy lub cztery różne
funkcje – drukowanie, kopiowanie i skanowanie. Nigdzie nie ma
ostrzeżenia, że wszystkie wymagają atramentu.
-=-
https://android.com.pl/news/436162-canon-brak-tuszu-drukarka-skanowanie-pozew/
Pod pozwem podpisało się ponad 100 osób, które miały doświadczyć
podobnych problemów ze sprzętami producenta. W pozwie wspomniano o
Canon PIXMA MG2522. Sprzęt miał odmówić skanowania, kiedy zabrakło w
nim wkładów potrzebnych do drukowania. Firma adwokacka zebrała podobne
zgłoszenia z forów internetowych i złożyła pozew. Łącznie domaga się
około 5 milionów dolarów od Canona. Według pozwu ten miał wprowadzać
konsumentów w błąd swoimi reklamami i tym samym działać na szkodę
użytkowników.
Chętnie bym dołączył się...