Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] przejściówka VGA -> DVI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] przejściówka VGA -> DVI
From: geos <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl>
Date: Fri, 15 Oct 2021 01:21:13 +0200
mam orzełącznik KVM, który posiada 4 gniazda DVI-I dual link.

gdy używam przewodu VGA->DVI-A z monitorem z gniazdem DVI-I to pięknie wszystko działa. monitor "umie" analogowy sygnał VGA puszczony przez analogową część DVI.

ale gdy podłączam ten przewód do przełącznika KVM wyposażonego w gniazda DVI-I, to przełącznik "nie umie". natomiast umie sygnał cyfrowy z innej karty.

tu moja wiara w obsługę pełnego DVI przez ten przełącznik się załamuje. no i błądzę.

czy możecie polecić sprawdzone przejściówki lub przewody, lub adaptery, które przekonwertują analogowy sygnał z karty VGA na cyfrowy DVI, aby to tak podać temu przełącznikowi w postaci cyfrowej?

pozdrawiam
geos

  • [PECET] przejściówka VGA -> DVI, geos <=