Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk na SATA III

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk na SATA III
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Wed, 13 Oct 2021 22:17:07 +0200
Użytkownik "Adam"  napisał:

Wydawało mi się, że pisałeś o nowym komputerze.
Przecież oczywistym jest, że mając nowy kompyter trzeba
przejrzeć/skorygować BIOS.

Mam drugi identyczny komputer i na nim nie ma takich problemów. Na tym problemowym niczego nie ustawiałem w BIOS, a tylko podejrzałem. Wszystkie dyski były widoczne i porty ustawione na Enabled. Po Save&exit system wstał i zobaczył wszystkie dyski. I teraz po kolejnym uruchomieniu dyski są już widoczne. najwidoczniej ten model potrzebował zajrzenia do BIOS. Miałem/użytkowałem kilkadziesiąt komputerów i takie coś spotkałem po raz pierwszy.

Pzdr