Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Repeater a temperatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Repeater a temperatura
From: pioruns <www@website.com>
Date: Tue, 5 Oct 2021 23:28:01 +0100
On 05/10/2021 22:50, Mariusz Cysewski wrote:
Witam. Niedawno kupiłem repeater Comfast CF-WR754AC. Wszystko działa jak
powinno, z jednym wyjątkiem - bestia szybko się nagrzewa a nie ma niestety
żadnego własnego systemu chłodzenia :(( Przejrzałem różne rankingi repeaterów
ale w żadnym ani słowa o nagrzewaniu się tego sprzętu. Możecie polecić jakiś
repeater bez problemu temperatury?
Dzięki! Pozdrawiam

A co za problem, ze sie nagrzewa? Pracuje w granicach ustalonych przez producenta. Watpie ze sie spali nagle za 3 dni "bo sie nagrzewa". Zdejmij mu obudowe czy cos jak Ci to przeszkadza.

--
pozdrawiam,   pioruns