Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Scalanie partycji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Scalanie partycji
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida.Console>
Date: Sun, 3 Oct 2021 12:48:21 +0200
W dniu 3 paź 2021 o 12:07, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Grzebię się w partycjach często; zmiana rozmiaru jest podstawową
funkcją partycjonerów od kilkudziesięciu lat, więc raczej w każdym
dzisiejszym ją znajdziesz. Scalanie partycji jest zdecydowanie
trudniejsze niż zmiana wielkości.

Nie widzisz że bez "ja" powyższe zdanie brzmi

Raczej wyższe niż powyższe... ;)

Powyższe zdanie zawiera 'ją' i nie zawiera 'ja'.
Domyślne 'ja' dotyczy grzebania się w partycjach.

Scalanie dwóch (czy kilku) partycji jest trudniejsze od zmiany
(zwłaszcza zwiększenia od strony końca, nie {} początku) rozmiaru
partycji... Obecna wersja EaseUS najwyraźniej:
  - nie oferuje bezpłatnie scalania partycji
  - oferuje bezpłatnie zmianę rozmiaru partycji...

Scalenie tego
     [_A_]___[_B__]

  za pomocą EaseUS da raczej to:
     [_____C______]

  zaś za pomocą AOMEI da raczej to:
     [_A_][_B__]___

gdzie:
   [_A_] -- partycja
   [_B__] -- partycja
   [_____C______] -- partycja
   ___ -- wolne miejsce

-=-

Ja uważam, rze tylko wykrztałceni ludzie poprawnie piszoł
i muwioł, gdysz poprawnego jenzyka uczom siem na ulicy...

-=-

'I know', 'we szall return' -- OK, ale nie w polskim...

   https://en.wikipedia.org/wiki/We_Shall_Return

Pół wieku temu (tamtemu i tamtej?) marzyłem o zobaczeniu
(odwiedzeniu) archipelagu Corregidoru -- ostatnim, jak
wówczas myślałem skrawku Philippines należącym do USA...

-=-

   wziąść jedno dobro, wziąść drugie dobro

I przemienić te dobra w zło?... ;)
Lecz wg Ciebie powyższe wzięście nie jest istotnym błędem...

Trybun> O ile w ogóle jest to jakiś  błąd to bardzo mało istotny

-=-

Przed laty handlowałem co do zasady tylko z tymi, którzy nie
popełniali błędów tego rodzaju czy typu... Nawet nadmierne
spacje (przed pytajnikiem chociażby) w reklamówkach budziły
niepokój... To był piękny czas/okres mego życia...

[droga od paraanalfabetyzmu do łajdactwa jest niebezpiecznie krótka]

--
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'