Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta low profile 2x vga + 1x cyfrowe, poszukiwana

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta low profile 2x vga + 1x cyfrowe, poszukiwana
From: nadir <none@hell.org>
Date: Sun, 19 Sep 2021 22:42:45 +0200
W dniu 19.09.2021 o 21:29, heby pisze:

Analogowe sygnały są dostepne na nich?

Generalnie tak, choć nie dam głowy, że wszystkie wersje Matrox-ów, bo było tego trochę rodzajów.
Tu masz link do pdf-a od tych kart.
https://www.google.com/url?esrc=s&q=&rct=j&sa=U&url=https://www.matrox.com/sites/default/files/parhelia-millenium-p-series-user-guide-en.pdf&ved=2ahUKEwjW8_qD6IvzAhVCmIsKHSRoDVUQFnoECAEQAg&usg=AOvVaw0A9qOqRMsNSeWVd9wyNL_I
Od strony 46 masz informacje sprzętowe, ja akurat miałem wersję AGP i DVI działało też analogowo. Ty w/g powyższego powinieneś szukać karty "Matrox Millennium P690 Plus LP PCIe"
Zaopatrzyć się w taki kabel:
http://shopmatrox.com/canada/products/datasheet.asp?ID=380
Kiedyś na Allegro można było je dostać.
Oraz taki kabel:
https://www.morele.net/gembird-pasywny-adapter-splitter-dvi-meski-do-2x-vga-zenski-0-3m-czarny-a-dvi-2vga-01-1805876/
Albo jakikolwiek adapter DVI/2xVGA
I wtedy masz DVI+2xVGA
lub taki kabel:
https://allegro.pl/oferta/adapter-matrox-f16100-00-dms-60-4-port-vga-10049387180
I masz 4xVGA
Działać to powinno, ale od razu uprzedzam, że nie bawiłem się Matrox-ami na więcej niż dwóch monitorach, wiem tylko że mogą działać na 4/8 monitorach.