Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] toner - zamiennik problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] toner - zamiennik problem
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 18 Aug 2021 11:58:01 +0200
Dnia Tue, 17 Aug 2021 12:40:40 -0700 (PDT), Barbara postmaster Z ROD
Modrzew napisał(a):

> Jesli ten temat mam poruszyc na innej grupie -prosze o info...
> Mam drukarkę HP laser 107 .Kupiłam toner - oczywiście zamiennik -cena !
> No i drukarka go nie akceptuje - jak się czyta,  HP ostro walczy z
> zamiennikami - kasa naturalnie !!
> Na różnych stronach jest info, aby w drukarce wyłączyć automatyczną
> aktualizację - tylko mam problem, bo nie widzę tego we własciwościach
> mojej drukarki.
> Może ktoś to przerabiał - toż HP to popularna marka...i bedzie mógł
> mnie poinstruowac.

Nic mi nie wiadomo o aktualizacjach do tego typu urządzeń. Ale może tak
być, bo to nie drukarka, tylko urządzenie GDI.

Proponuję kupić zamiennik tonera, który działa (czyli z chipem), np. tu:

https://www.profibiuro.pl/szukaj.html/pr=4/pl=12446/pm=12447

--
Pozdrawiam.

Adam