Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] transfer usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] transfer usb
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 4 Aug 2021 01:27:02 +0200
Eneuel Leszek Ciszewski w news:seccoo$1m6j$1@gioia.aioe.org
W dniu 3 sie 2021 o 13:08, 1634Racine pisze:
Mnie chodzi w tej chwili tylko o to, dlaczego ten drugi transfer jest
4-5-6 razy szybszy.
Póki nie zmierzysz -- niewiele osiągniesz, dlatego proponowałem HDTune.

a ja pytalem *CO* zmierzyc? transfer... Co mi da pomiar transferu? Ze transfer [dysk zewn usb] <--> [hdd
laptopa] jest mniejszy niz miedzy urzadzeniami podpietymi via usb, ,to wiem.
Pytanie 1: czy teoretycznie *powinien* byc mniejszy? jesli tak, to *dlaczego* ?
Pytanie 2:  powinien/nie powinien - dlaczego jest tak *drastycznie*
mniejszy?

Czego w tym przypadku nie ma jako waskie gardlo,a jest w pierwszym
transferze.
Dysk w komputerze może być kompresowany

u mnie hdd laptopa jest kompresowany i ja o tym nie wiem?

Dysk może być jakoś uszkodzony -- do sprawdzenia można użyć
[niewiedeńskiej] Victorii lub HDDScan...

nie jest uszkodzony, detekcja niczego nie pokazuje.