Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] - przejęte

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] - przejęte
From: anna <anna.skrzeszowska@gmail.com>
Date: Thu, 29 Jul 2021 09:03:08 +0200
Dnia Wed, 28 Jul 2021 17:24:39 +0200, netx napisał(a):

> Start/ uruchom/ wpisz
> services.msc
>
> Na liście znajdź usługę która ma w nazwie "schowek" lub "clipboard" i
> sprawdź czy ma stan/status "działa", ewentualnie jeśli nie działa włącz.
> Ja nie mam w tej chwili Windows XP i nie jestem pewny jak się nazywa ta
> usługa.

Jedyna usługa widoczna liście, mająca w nazwie "clip" to:

ClipBook

Opis:
Umożliwia Podglądowi Wieloschowka przechowywanie informacji i udostępnianie
ich komputerom zdalnym. Jeśli ta usługa zostanie zatrzymana, Podgląd
Wieloschowka nie będzie udostępniał komputerom zdalnym. Jeśli ta usługa
zostanie wyłączona, wszelkie usługi jawnie od niej zależne przestaną się
uruchamiać.

Jakkolwiek powyższe tyczy się "komputerów zdalnych", to ostatnie zdanie
trochę zastanawia.

Zatem w trybie uruchomienia wybieram "Ręczny", a po lewej  klikam
"Uruchom". W efekcie pojawia się okno z komunikatem:

Nie można uruchomić usługi ClipBook na Komputer lokalny.
Błąd 1068: Uruchomienie usługi zależności lub grupy nie powiodło się.

> Jeśli i to nie pomoże to piszą w sieci aby wykonać:
> 1. otworzyć wiersz poleceń: W Windows XP pewnie przez Start/ Uruchom/
> wpisz: cmd
Jak wyżej, po wpisaniu:
sfc /scannow

Procedura się odpaliła, nie pojawiły się żadne komunikaty o błędach itp.
Restart komputera.
Dalej brak możliwości użycia: Ctrl+C, Ctrl+V.

Oczywiście operacja kopiuj wklej pod prawym klawiszem myszy działa
i działała wcześniej

Dziękuję za trop i starania.