Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Który switch 2.5GbE powinien być lepszy:

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Który switch 2.5GbE powinien być lepszy:
From: netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Sun, 25 Jul 2021 23:11:24 +0200
Którego switcha 2.5GbE nabycie radzili byście zaryzykować (o ile w ogóle się zdecyduję, bo są drogie):
- Edimax GS-1005BE
- Qnap QSW-1105-5T
Jak dotąd nie miałem produktów żadnej z tych firm. Bardziej podoba mi się Edimax (jest mniejszy i trochę tańszy) jednak mam pytanie który jest szybszy, lepszy, trwalszy, *nie brzęczy cewkami* itp? (brzęczenie cewek powoduje że odsyłam produkt). Którego polecacie? Potrzebuję do mieszkania do łączenia NAS i komputera - 2.5GbE - i do routera skąd reszta urządzeń ma dostęp przez WiFi ax lub kabel. Po WiFi idzie backup około 150-170MB/s ale przy małych plikach straszliwie spowalnia, a akurat mam dużo małych plików w Thunderbirdzie, zdjęciach, projektach itd. Liczę że po 2.5GbE będzie szybciej kiedy akurat będzie potrzeba.