W dniu 2021-07-05 o 13:56, Roman Tyczka pisze:
A ja bym jednak zainwestował w dobrą tasiemkę a nie pierwszą z brzegu,
bo na >50% to właśnie ona jest przyczyną. A to, że zmieniłeś dopiero co
nie ma kompletnie żadnego znaczenia, kupiłeś bubla.
Zamówiłem 2 szt. czegoś takiego:
https://www.morele.net/delock-przewod-sata-flexi-6-gb-s-o-dl-30-cm-czarny-metalowe-zaciski-83840-837735/
Jak przyjdzie to zainstaluję i dam znać, czy to rozwiązało problem.
Jeśli to nie pomoże to moim następnym krokiem będzie telefon do wsparcia
technicznego Samsunga. Mają takie coś:
https://www.samsung.com/pl/support/contact/
Wsparcie techniczne
Całodobowa Infolinia dla Klientów:
tel. 801-172-678 lub +48 22 607-93-33
* Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
--
t0maszek
|