Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Polityczne kumoterstwo...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Polityczne kumoterstwo...
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Sat, 10 Jul 2021 00:27:46 +0200 (GMT+02:00)
heby

> niedostępność dla ludzi którzy chcą zaprojektować raz na miesiąc wieszak na
> kalesony, amatorsko

Właśnie tak chcę ,,projektować''.

Wydanie majątku na soft -- odpada, bo gotowy wieszak wraz z
 transportem i instrukcją montażu ;) będzie sto razy tańszy niż
 zaprojektowany przeze mnie... [może nawet gratisowe kalesony bym
 dostał razem z takim gotowym stojakiem]

Od długiego czasu opętuje mnie jakiś diabeł zachęcający do
 AutoCADAa, którego zdecydowanie chcę uniknąć... Raz za razem
 słyszę i czytam, że do czegoś to najlepszy byłby
 AutoCAD...

Wreszcie jakaś odtrutka...

Dzięki serdeczne!!!

--